Venandesign Webshop

Küldetésünk

Nándorral az volt a célunk, hogy abszolút a középpontban legyenek a műtárgyak, faszobrok amiket készített. Ezért olyan designt dolgoztunk ki amiben ez leginkább érvényesül. Mindent nulláról kezdtünk és szükség volt egy minimalista, ugyanakkor erős és kifejező logóra is. A képek mellett azt tartottuk fontosnak kiemelni, hogy itt minden műalkotás egyedi és csak egy van belőle. Ezért a termékoldalon a szobrocskák mellé külön leírtuk a történetüket is, valamint bemutattuk azt a csodálatos munkafolyamatot amin ezek a darabok keresztül mennek egészen a kiválasztástól a talapzat készítésig.

Küldetésünk

Nándorral az volt a célunk, hogy abszolút a középpontban legyenek a műtárgyak, faszobrok amiket készített. Ezért olyan designt dolgoztunk ki amiben ez leginkább érvényesül. Mindent nulláról kezdtünk és szükség volt egy minimalista, ugyanakkor erős és kifejező logóra is. A képek mellett azt tartottuk fontosnak kiemelni, hogy itt minden műalkotás egyedi és csak egy van belőle. Ezért a termékoldalon a szobrocskák mellé külön leírtuk a történetüket is, valamint bemutattuk azt a csodálatos munkafolyamatot amin ezek a darabok keresztül mennek egészen a kiválasztástól a talapzat készítésig.

Előtte és utána képek

Fő kivások

A webshop mellé itt is bekötöttük az Instagram, Facebook és Google értékesítési csatornákat. Felállítottuk a legnagyobb népszerűségnek örvendő OTP Simple fizetési lehetőséget, valamint leszerződtünk a GLS-el. A másik nagyobb kihívás az egyedi termékek szövegének megírása volt amit Nándorék tökéletesen megoldottak. Ez azért fontos, mert ezek a műalkotások 100%-ban egyediek és a design melllett tartalmilag is hangsúlyozni kell a szobrok egyedi történeteivel. A harmadik kihívás a szobrokat jellemző attribútumok voltak. Ez a keresőoptimalizálás szempontjából elengedhetetlen valamint a motívumok miatt jobban tudnak keresni az emberek. A negyedik kihívás az egyszerű, de mégis karakteres logó tervezése volt. Itt törekedtünk arra, hogy távolról is kivehetők legyenek a cég kezdőbetűi, de a háttérben utaljon a szobrokra.
Green leaves from the right

Így értük el a kitűzött célunkat

01
Tartalom összeállítás

Mint minden webes projektnél itt is a tartalom összeállítással kezdtünk. Ilyenkor együtt a meetingek során összegyűjtjük az összes információt az ötleteléstől a piackutatáson át a perszóna készítésig és ezeket az információkat csoportosítjuk majd prioritás szerint sorrendbe helyezzük. Ezek után elkészítjük a drótvázat a kész szöveggel.

02
Drótváz készítése
03
Minimalista design

Ebben a részben csináljuk meg a weboldal fekete fehér design nélküli vázlatát amiben ötletlünk, hogy ez előző részben felvázolt információk milyen formában és hogyan kövessék egymást a weboldalon. Milyen funkicókat és hová építsünk. Ez azért szükséges ebben a részben, mert ha ezeket fejlesztés során csinálnánk a közel nem lenne ilyen rugalmas.

A kapott drótváz segítségével felépítetjük a színes-szagos designt a Shopify segítségével. Itt már minden a helyére kerül és ezek után már csak a funkciók bekötése és a tesztelési illetve átadási fázis van hátra.

A munka értékelése