Reka's Choice

Küldetésünk

Rékának már volt egy meglévő webshopja és logója, de hiányzott a brand arculat és a Shopify téma sem volt megfelelő. A célunk az volt, hogy a vásárlóknak jobb felhasználói élményben legyen részük.

Küldetésünk

Rékának már volt egy meglévő webshopja és logója, de hiányzott a brand arculat és a Shopify téma sem volt megfelelő. A célunk az volt, hogy a vásárlóknak jobb felhasználói élményben legyen részük.

Előtte és utána képek

Fő kivások

Green leaves from the right

Így értük el a kitűzött célunkat

01
Tartalom újragondolása

Ahhoz, hogy nekiálljunk az új design-nak szükség volt arra, hogy felállítsuk az új Shopify webáruház tartalmát és annak vázlatát. Természetesen ehhez szükség volt közös munkára. Online Google Meet megbeszélésen Miro applikáció segítségével vázoltuk fel közösen, hogy a miképpen növelhetnénk az oldal felhasználói élményét.

02
Arculat kilakítása
03
Új téma, suitebuild

A logó és az ékszerek segítségével, valamint a már felállított tartalmi struktúrából kiindulva hoztuk létre az új arculatot. A sárga, fehér alapon alig látható logót felváltotta a minimál és elegáns fekete Reka's Choice ikon. A hero (fogadó kép) szekcióba pedig egy csodálatos modellkép került a brand háttérrel megfelelő értékkínálat szöveggel.

Végül pedig minden egyes szekciót és oldalt a már kialakított brand arculathoz építettünk át. Igazándiból a termékeket hoztuk át. Még így is bőven van mit alakítani az oldalon és nemsokára szükség lesz egy komplett átalakításra, de már most jóval átláthatóbb és letisztultabb lett.

A munka értékelése