Fontini

Küldetésünk

Ügyfelünkkel az volt a közös célunk, hogy az új weboldal méltán képviselje a Fontini és Font Barcelona ötvözetéből összeállt Font Design Group-ot. Az anyacég 1950 óta meghatározó szereplője a luxuskapcsolók és foglalatok piacának. A Veroluce Kft. küldetése pedig az, hogy ezek a minőségi, egyedi, stílusos olasz luxuskapcsolók eljussanak azon rétegekhez akik Magyarországon kifinomult ízléssel rendelkeznek a lakberendezés és belső építészet terén.

Küldetésünk

Ügyfelünkkel az volt a közös célunk, hogy az új weboldal méltán képviselje a Fontini és Font Barcelona ötvözetéből összeállt Font Design Group-ot. Az anyacég 1950 óta meghatározó szereplője a luxuskapcsolók és foglalatok piacának. A Veroluce Kft. küldetése pedig az, hogy ezek a minőségi, egyedi, stílusos olasz luxuskapcsolók eljussanak azon rétegekhez akik Magyarországon kifinomult ízléssel rendelkeznek a lakberendezés és belső építészet terén.

Előtte és utána képek

Fő kivások

A Veroluce Kft-nek már volt egy régebbi weboldala, viszont sem a rajta lévő információ sem annak elrendezése nem volt optimális, valamint nem tükrözte azt a márka imázst, amit a Font Design Group anyavállalat weboldalán tapasztalhattunk. Számos design alapelv sérült és nem rendelkeztek egy egységes arculattal sem. Gyakorlatilag a nulláról kellett felépíteni egy olyan weboldalt egy az egyben visszaadja azt a letisztult, minimalista olasz stílust, amit a Font Design Group képvisel. Így lett teljes a cég küldetése és a weboldal design-ja.
Green leaves from the right

Így értük el a kitűzött célunkat

01
Tartalom újragondolása

Újra kellett gondolni az oldal felépítését és az információ áramlását az oldalon. A középpontba helyeztük az anyacég fő márkáit egy egységes design-al. Mindegyik oldalon a termékfotók dominálnak, ezt követi a műszaki leírás és a prototípusok bemutatása, végül pedig a márkákhoz tartozó lenyűgöző referencia képekkel zártuk a komponensek felépítését.

02
Az anyacég imázsa
03
Több márka egy helyen

Sokat segített az arculat megtervezésében, hogy az anyacég (Font Design Group) már rendelkezett egy kifinomult, letisztult olasz arculattal. Fő feladatunk az volt, hogy ezt az életérzést, formatervezést tükrözze a mi weboldalunk is. Ezért a Veroluce Kft. weboldalán alapvetően a világos szín dominál, Serif betűtípussal, olasz referencia képekkel.

Nagy kihívás volt egyszerre megjeleníteni az akkor még két külön cégként működő anyavállalat termékeit a magyar oldal palettáján. Ehhez szükség volt a már kigondolt egységes tartalmi felépítésre, a megalkotott márka komponensre. Ez által azt a hatást keltjük, hogy a különböző termékek szorosan összefüggenek egymással és egy adott cég van mögöttük.

A munka értékelése

Benkő Gábor
Fontini
Midgarden - profilkép
"Péterrel való közös munkánk nagyon könnyen zajlott. Ő egy rendkívül segítőkész, precíz és gyorsan dolgozó ember, aki egy fantasztikus weboldalt készített számunkra:)"