Ügyfelünkkel az volt a közös célunk, hogy az új weboldal méltán képviselje a Fontini és Font Barcelona ötvözetéből összeállt Font Design Group-ot. Az anyacég 1950 óta meghatározó szereplője a luxuskapcsolók és foglalatok piacának. A Veroluce Kft. küldetése pedig az, hogy ezek a minőségi, egyedi, stílusos olasz luxuskapcsolók eljussanak azon rétegekhez akik Magyarországon kifinomult ízléssel rendelkeznek a lakberendezés és belső építészet terén.
Ügyfelünkkel az volt a közös célunk, hogy az új weboldal méltán képviselje a Fontini és Font Barcelona ötvözetéből összeállt Font Design Group-ot. Az anyacég 1950 óta meghatározó szereplője a luxuskapcsolók és foglalatok piacának. A Veroluce Kft. küldetése pedig az, hogy ezek a minőségi, egyedi, stílusos olasz luxuskapcsolók eljussanak azon rétegekhez akik Magyarországon kifinomult ízléssel rendelkeznek a lakberendezés és belső építészet terén.
Újra kellett gondolni az oldal felépítését és az információ áramlását az oldalon. A középpontba helyeztük az anyacég fő márkáit egy egységes design-al. Mindegyik oldalon a termékfotók dominálnak, ezt követi a műszaki leírás és a prototípusok bemutatása, végül pedig a márkákhoz tartozó lenyűgöző referencia képekkel zártuk a komponensek felépítését.
Sokat segített az arculat megtervezésében, hogy az anyacég (Font Design Group) már rendelkezett egy kifinomult, letisztult olasz arculattal. Fő feladatunk az volt, hogy ezt az életérzést, formatervezést tükrözze a mi weboldalunk is. Ezért a Veroluce Kft. weboldalán alapvetően a világos szín dominál, Serif betűtípussal, olasz referencia képekkel.
Nagy kihívás volt egyszerre megjeleníteni az akkor még két külön cégként működő anyavállalat termékeit a magyar oldal palettáján. Ehhez szükség volt a már kigondolt egységes tartalmi felépítésre, a megalkotott márka komponensre. Ez által azt a hatást keltjük, hogy a különböző termékek szorosan összefüggenek egymással és egy adott cég van mögöttük.