Az Agrováció egy nagy műtrágya gyártó vállalat. Már létezett egy Shoprenteres webáruházuk, de nem tudták rendesen kezelni és sokmindent sikerült benne megvalósítani, valamint a marketing eszközöket sem sikerült maradéktalanul bekötni. Emiatt döntöttek a Shopify mellett.
Az Agrováció egy nagy műtrágya gyártó vállalat. Már létezett egy Shoprenteres webáruházuk, de nem tudták rendesen kezelni és sokmindent sikerült benne megvalósítani, valamint a marketing eszközöket sem sikerült maradéktalanul bekötni. Emiatt döntöttek a Shopify mellett.
Exportálnunk kellett az összes terméket az ajánlott műtrágya technológiai leírásokkal, valamint az új tartalmi struktúra szerint ezeket össze is kellett kötni a megfelelő ajánlással (pl. a kalászosok technológiához az AG Kukorica termékeket). Sajnos a termékfotók nem voltak megfelelően optimalizálva. Ezeket is mind-mind méretre kellett vágni.
Már rendelkeztek 32 cikkel a régi oldalról. A gondot az okozta, hogy ezekben a cikkekben számtalan olyan link volt (termékekre) amik még a régi odalra mutattak. Kellett írni egy JS kódot arra, hogy a megfelelő URL-eket átírja a szakmai cikkekben. Így viszonylag rövid idő alatt rendbe tudtuk tenni az írásokat ezzel növelve a keresőoptimalizálást.
Fontos volt, hogy a régi oldalról az összes létező konverziós kódot újra kellett telepíteni, valamint ezeket egyenként le kellett tesztelni (Google Ads, Merchant Center megfelelése, Facebook pixel, Maileon email kampány rendszer bekötése).