Google Ads kampány készítése

Miért a Google Ads?

Röviden: mert messze ez a leghatékonyabb hirdetési eszköz

A Google Ads a legnagyobb a hirdetési piacon. A keresések több, mint háromnegyedét tudhatja magáénak. Ennél pontosabban semmilyen reklám nem targetálható, ráadásul csak akkor fizetsz, ha valaki az oldaladra látogat vagy a hirdetésből felveszi veled a kapcsolatot.

tovább az árakhoz
Mobile dekorációs képGoogle képkaribi zöld háttérkép

A kampány felállítás részletei

01
övé az egész piac

A Google a hirdetési piac 75%-át tudhatja magáénak. Naponta több, mint 4 billió keresés fut át rajta és 60%-a végződik Google Ads kattintással. Ráadásul az emberek nagy része nem tudja a különbséget a fizetett és az organikus hirdetések között.

02
fizetés kattintásonként

Az egészben az a legjobb, hogy csakis akkor fizetsz a hirdetésedért, amikor valaki ténylegesen rákattint és ellátogat a weboldaladra vagy már a Google-ben szereplő hirdetéseden keresztül felveszi veled a kapcsolatot.

03
100%-ra targetálható

A Google Ads a legjobban targetálható hirdetési eszköz. Ez annyit jelent, hogy csakis azokhoz jut el a te reklámod, akiknek a te szolgáltatásod illetve terméked jelenti a megoldást, hiszen szó szerint azt fogják beírni a Google keresőjébe.

04
gyors eredmények

Fiók és kampányfelállítástól számítva akár két hét alatt szerezhetünk új vevőket, megrendelőket illetve növelhetjük a weboldalunkra látogatók számát. Ráadásul bármikor végezhetünk módosítást a kampányon, kulcsszavakon.

laptop a székenwebshop bankkártyafehér, szürke, absztrakt kép

Mobilon már többen böngésznek weboldalt

Az emberek több, mint fele mobilon keres rá a problémájára

Ma már nem az a feltétel, hogy mobilon is elérhető legyen az oldalunk, hanem hogy mobiltelefonon nyújtsa a legjobb felhasználói élményt.

Mennyibe kerül egy kampány felállítása?

A kampány felállítási és kezelési költségét nagyban befolyásolja a hirdetni kívánt szolgáltatások mennyisége. Ha van egy adott költségkeretünk, akkor érdemes kettőt akár egyet kiválasztani, aminek a legnagyobb a megtérülési rátája.

tovább az árakhoz
növény, tábla, asztal

Hogyan történik a kampány felállítsa?

A marketing kampány indítási előtt ki kell alakítanunk az ún. digitális marketing környezetet. Ezek a fiókok felelnek majd a sikeres kampány működésért. A kampány felállítását követően pedig átlépünk a kampány kezelési időszakba.

céltábla feketén fehéren